30 Ocak 2013 Çarşamba

Ahmet Hamdi Tanpınar: Mahur Beste


       Bu kitaba neden roman dediklerini anlamıyorum, ama roman değil de diyemiyorum. Yazımın en başında sizleri de uyarmalıyım, bir olay yok bu kitapta. Fakat kişileri öyle güzel anlatıyor ki… Başlama tarihimle bitiş tarihim arasında 27 gün var resmen!  Açıkçası bu ayki okumalarımı biraz yavaşlattı, şimdi son bir saatte kalan sayfalarımı da bitirirken okumayı neden bu kadar uzattığıma şaşırıyorum… Çünkü kitap gerçekten güzel.
       Tekrar tekrar belirtmek istiyorum ki siz okurken benim gibi ara vermeyin; bu kitap kişilerden oluşuyor. Bu kişilerin de her birinin harika hikayeleri var. Mahur Beste- Sahnenin Dışındakiler- Huzur’un bir üçleme olduğunu Huzur’u okurken öğrenmiştim. Bu üçlemeyi ben sırasıyla okumadım, okumak da çok gerekli değilmiş hakkal yakin öğrendimJ Eğer bu sıraya göre okuyacaksanız ilk kitap olan M.B.’yi okurken sıkılsanız bile yılmayın! J
       Yazımı yazmadan önce kitabı tekrar bir karıştırdım, içime sokasım geldi, çok seviyorum çoookJ
       Tanpınar’ın kişileri hikayeleriyle birlikte anlatmasını seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yorum Bırakın!
Yazılarıma yorum bırakmanız beni gerçekten mutlu edecektir:)