12 Aralık 2012 Çarşamba

Barış Bıçakçı: Bizim Büyük Çaresizliğimiz

       


                                    ''Birine aşık olunca, ömrün boyunca onu aramışsın da sonunda
                                     bulmuşsun gibi geçmişini tekrar kurgularsın. Basit tesadüfler
                                     aşkın ilahi güçlerinin işaretler olur çıkar.''
       


       Bizim büyük çaresizliğimiz, ne zaman elime aldım da ne zaman bitirdim seni? Hep bir tedirginlikle okudum ''İşte şimdi olanlar olacak! Her şey berbat olacak!''.  Bambaşka bir dostluğu anlattın, bana imkansız gelecek kadar güzel bir dostluğu.
       Sevgili Çetin ve Ender lütfen pişirdiğiniz yemeklere beni de çağırın, iştahımı kabartıyorsunuz!

       Arkadaşlık belki de bir başkasını kendin kadar iyi tanıyabilmekmiş dedirten bu kitap muhakkak okunmalı bence. Filmi de çekilmiş ama ben izlemeyi düşünmüyorum,çünkü; dış ses yokmuş filmde, kitabı okuduysanız siz de hak verirsiniz ki dış sessiz olamaz, yani bence olmaz gibi... En iyisi kitabın büyüsünü bozmayayım dedim ben de...
                         
                                 


                                     ''Önce aşk vardır. Hatırlamak da, acı çekmek de, sevgilimize
                                      vereceğimiz çiçeğin fotosentezi de ondan sonra başlar.''

                                    ''Benden okumak için kitap önermemi isteyenlerin kalbimi de
                                     istediklerin sanıyordum, hala öyle!''    
           

1 yorum:

  1. 2011 de seyfi teoman filmini çekmişti.Fragmanlarını izlediğimde mutlaka gitmeliyim dediğim fakat bir şekilde gidemediğim filmlerden biriydi.Şimdi dahada meraklandım dış ses falan deyince.Okunacaklar listesine hemen ekliyorum.Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Bana Yorum Bırakın!
Yazılarıma yorum bırakmanız beni gerçekten mutlu edecektir:)