19 Şubat 2013 Salı

Benim Güzel Tanpınar Ayım


Ama Çok Zor
Bu Tanpınar'ın en sevdiğim resmi:)


       Ahmet Hamdi Tanpınar’ı ilk defa birkaç ay önce Huzur’la tanıdım. Öyle sevdim ki bir an önce diğer romanlarını da okumayı kararlaştırdım. Ocak 2013’ü seçmiştim Tanpınar ayı olarak. İyi ki de böyle bir şey yapmışım çünkü harika bir ay geçirdim. Şu an delicesine merak ediyorum Tanpınar’ın kendi hayatını.
       Hedeflediğim gibi tüm romanlarını bitirmek nasip olmadı, Aydaki Kadın kaldı. Ama bunun suçlusu ben değilim! Şubat tatili ocak ayına denk gelince bize yollar gözüktü… Şubat tatili niye ocakta oluyor ki :{ Evet görüldüğü gibi bahanem dünden hazır. Aydaki Kadın’ı okumaya korkuyorumL Tanpınar bu kitabın üçte ikisini kendisi yazmış, kalan kısmı ise sonradan tamamlanmış. Bu kitabı okumak sanki buzlu camdan güneşi izlemek gibi olacak bunu tüm ruhumla hissediyorum(!). Ancak şundan eminim ki Tanpınar’ı özleyeceğim ve buzlu cama bile razı olacağım; sadece biraz zaman gerekiyor… Gelecekle ilgili çok mu kesin konuşuyorum bilemedim; AHT sevgime verin bu coşkuyu lütfen!
       Benim Güzel Tanpınar Ayım işte böyle büyüüük bir hevesle başladı, hak etti de bu hevesi; ayrılık korkusuyla bitiverdi…
       Son olarak; Tanpınar’ı çok mu çok seviyorum! 

Ne de güzel gülmüş:))

1 yorum:

Bana Yorum Bırakın!
Yazılarıma yorum bırakmanız beni gerçekten mutlu edecektir:)