28 Kasım 2012 Çarşamba

teenage mutant şubat ve duble

    Trt1 de yayınlanan Şubat dizisi gittikçe güzelleşiyor! Hele bir 'Duble' karakteri var ki evlere şenlik! Nadir Sarıbacak'ı ilk uzak ihtimalde izlemiştim ama bu kadar sevebileceğimi nereden bilebilirdim? O yüz ifadeleri, o sevinmeler, utanmalar, heyecan! Nasıl böyle güzel bi abimizsin?! Şu sahne bana, tamam budur, dedirten sahne;

                      http://www.youtube.com/watch?v=i9ZoHhB6iRE


    Şu adrese de bir bakmalı;

                      www.nadirsaribacak.com

    B.'a nasıl bir heyecanla Şubatı anlatıyordum, muhakkak izlemesini tembihliyordum ki onun verdiği tepki aynen şöyle oldu: ''Ya Ninja Kaplumbağaları taklit etmişler lağımda yaşamalar; sonra mutant olayı falan. Splinter Usta bile var, hatta haberci kızı ( April ) bile koymuşlar be!'' Ve benzerliği kabul ettim...


    Ben hala Şubat için heyecanlanıyorum orası ayrı, ama itiraf etmeliyim ilk bölümde keşke dizi çekeceklerine kitabını yazsalardı diye epey bir söylenmiştim ama hata etmiş, yanılmışım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yorum Bırakın!
Yazılarıma yorum bırakmanız beni gerçekten mutlu edecektir:)