8 Temmuz 2013 Pazartesi

Tüm Suç Hocaların:(

Spor yapar mısınız? Ben liseye başladığım yıl ergenlikle aldığım kiloları yüzerek vermiştim… Boyum da epey uzamıştı. O zamandan beri sporun çokça önemli olduğunu düşünür, vakit ayırmaya çalışırım. O zamanlar yaz bitince evde kendi kendime bazı hareketler yapmıştım. Sonra üniversite yıllarında Ebru Şallıyla tanıştım. Pilates bana göre kesinlikle mükemmel bir spor. Bu yıl daha önce de söylediğim gibi okul hayatım sona erdi ve zamanımı evde geçirdim. Ebru Şallı artık benim için her sabah buluşabileceğim mükemmel spor hocam olması gerekirken inanılmaz itici gelmeye başladı. Sürekli 2 çocuklu olağan üstü mutlu ailesinden bahsetmesi dayanılmaz bir hal aldı. Yani aslında kesinlikle beni ilgilendirmez, ama kocasının önceki eşinden çocuğunun olması ve Ebru Şallı’nın yok gibi davranması sizce de gerçekten sinir bozucu değil mi??? Ahh burada bu saatte oturmuş bunu yazdığımdan ne kadar gıcık olduğum ortada…

Mart ayının başlarında bir spor salonuna yazılmayı kafama koymuştum, evime yakın ve sadece bayanların gidebildiği tek yer olan b-fitte karar kıldım. İlk ay hiç devamsızlık yapmadım, günlük yarım saat seanslarımdan sonra bir yarım saatte kendim bazı pilates hareketleri yaptım. Yediklerime dikkat ettim derken, herkes 30ar 40ar cm incelirken ben 17 cm-cik inceldim L Üstüne bir de spor hocam S.’nin fal muhabbetleri eklenince haftada 3 gün bile gitmediğim zamanlar oldu. Hayır, ben mi çok abartıyorum anlamıyorum. Ama günde 1 saat fal muhabbeti dinlemeyi ister ki?


Son bir haftadır S. İşten ayrıldığı için yeni bir hocayla spor yapıyoruz. Bu sefer bambaşka biri! Kitap okuyan, sarışın spor hocam aslında erkeksi tavırları ve kırmızı spor arabasıyla çok havalı. Spor yapmak en az eskiisi kadar eğlenceli ve faydalı. Sanırım ben çok ezik biriyim ya da herkes spor yapmasın bence. Herkesin oyu eşit olmasın falan. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yorum Bırakın!
Yazılarıma yorum bırakmanız beni gerçekten mutlu edecektir:)